tisdag 22 mars 2011

Snälla, Ge mig Sinnesro !

Har haft kämpiga dagar sen abstinens 5½ månad.

Är abstinent dvs fri från socker, mjöl och sötningsmedel. Har minimerat mjölkprodukt intaget,


En dag förut såg ut så här:

Förmiddag: 3-4 stora Latte totalt ca 1 liter mjölk

Eftermiddag och Kväll : 3-4 koppar Te med mjölk totalt ½-1 liter mjölk

Sen blev det mycket ost och keso med vanilj och päronsmak minst 1 st/dag.


Idag ser det ut så här:

3-4 koppar kaffe utan mjölk

-men ibland, gärna på helgerna så faller jag i Latté träsket igen.

Även helgerna så faller jag lätt i Keso med smak träsket, att få "unna mig" något.


Varför måste jag unna mig något??

Varför är det inte nog med den goda maten, nötterna och det friska vattnet.


Resultatet av Unnandet är ett förakt mot mig själv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar