torsdag 27 maj 2010

Brinner choklad långsammare än fett ??


Märker att jag har en annan skärpa då jag är avgiftad från kolhydraterna. Har inte samma tålamod med min omgivning, eller snarare tar inte skit i samma utsträckning, vilket faktiskt är bra.
Men....märker ju även att den lååååååånga stubinen jag brukar ha som antagligen är gjord av choklad och annat godis, numera när den består av fett och protein är mycket (!!) kortare...och jag biter av mycket fortare.



Vilket maken upptäckte igår kväll då han störde sig på 2 tomma medecinkartor som jag inte slängt, vilket stör honom ofantligt mycket.

Jag var trött efter att först suttit i möte på morgonen/förmiddagen med sonens skola, och sen hasta till jobbet för att arbeta 12-20, och när jag väl kom hem...bytte om och tänkte ramla i säng för att vila lite... då brast det.... orkade inte ta ännu ett klagomål.... så jag... hmm...
fräste..

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar